
آرزویم با " تو " بودن است اما... نه به بهای پا گذاشتن روی آرزوی تو آرزویم این است که : "بخواهی و بمانی " نه اینکه بمانی به خواهشم ... بعضی ها را میتوان خواست اما نمیشود داشت بعضی ها را باید یواشکی از دور دوست داشت بعضی ها را نباید خواست نباید دوست داشت اما دل است دیگر.... اسیر این نگاه بیقرار...
ادامه مطلب
نرو دردناک ترین التماس دنیاستxa0...
ادامه مطلب