
امروزدخترم رابردم دندانپزشکی .یکی ازهمکاران قدیمی به اسم خانم شریفی رادیدم خوشحال شدم ،راستش برای من فرقی نمی کنه که خاطره خوب ازهمکارام داشته باشم یانه وقتی بعدازمدتهااونهارامی بینم خوشحال میشم،بعدرف...
ادامه مطلب
آرزویم با " تو " بودن است اما... نه به بهای پا گذاشتن روی آرزوی تو آرزویم این است که : "بخواهی و بمانی " نه اینکه بمانی به خواهشم ... بعضی ها را میتوان خواست اما نمیشود داشت بعضی ها را باید یواشکی از دور دوست داشت بعضی ها را نباید خواست نباید دوست داشت اما دل است دیگر.... اسیر این نگاه بیقرار...
ادامه مطلب